Adaugă la favorite Adaugă la favorite    Tipăreşte Tipăreşte

ExceptionHandler::GenerateDump sys_pipe failed:Too many open files

Problema provine din partea unui plugin codat incorect, desi el functioneaza ... deschide (cu fopen) fisierul din care citeste datele si nu-l mai inchide niciodata. Oricum ar fi, chiar si daca ar fi codat corect (cu fclose la final) mi se pare o pierdere atat de timp cat si de resurse sa citesti un fisier la fiecare conectare a jucatorului.

Plugin-uri ce influenteaza acest comportament:

  • connect_exec.amxx (Titular: anakin_cstrike) dar pot exista bineinteles si alte variante copiate, adaptate care fac acelasi lucru.
  • played_time.amxx (Titular: Unknown) + variante

Se va purcede la dezactivarea plugin-urilor in cauza + restart la server (foarte important, restart la server DIN panoul de control!)
O alternativa pentru connect_exec ar fi ceva facut in 2 minute:

#include

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "xxx"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public client_putinserver(id) {
client_cmd(id, "bind v +ultimate");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Se va modifica ce e scris cu rosu ori se vor adauga noi linii similare celei in cauza, iar compilarea se face aici > http://www.amxmodx.org/webcompiler.cgi



Ţi-a folosit?

Citiţi şi